سومین ایده بازار نوشیدنی و خوراکی

دومین ایده‌بازار فراورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی
آذر ۳۰, ۱۳۹۸
بیستمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی
دی ۸, ۱۳۹۸

سومین ایده بازار نوشیدنی و خوراکی

درباره رویداد

 

مقدمه

ایده یک تصویر ذهنی است که اولین گام برای حل مشکل و برآورده کردن نیاز است، ترکیب ایده با تفکر نوگرایانه می‌تواند منجر به ایده‌پردازی شود و کسانی که این تفکر خلاق را به همراه دارند، ایده‌پرداز هستند و از این روی ایده‌های خلاقانه می‌تواند راهی برای پیشرفت جامعه و از سوی دیگر حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی باشد. در دنیای رقابتی امروز، ایده‌های نوین برای پایداری و توسعه شرکت‌ها و سازمان‌ها حیاتی و مهم می‌باشد و افراد خلاق و نوآور منبع تولید نوآوری در سازمان‌ها هستند.

امروزه یکی از عوامل مؤثر در بروز خلاقیت، آموزش آن به افراد جامعه است تا افراد بتوانند از طریق ایده‌های نو و دانش جمعی با تأثیرگذاری بر روی یکدیگر به سوی جامعه پیشرفته و سعادتمند گام بر دارند.

مهمترین نقش افکار و طرح های نوین در سازمانها و شرکت ها، ارتقاء کمی و کیفی محصولات و خدمات، افزایش بهره‌وری،کاهش هزینه‌ها و… می‌باشد.  

اهداف

هدف از برگزاری رویداد ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی شناسایی ظرفیت‌های ناشناخته در کشور و همسو نمودن آن‌ها در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت کشور است. بدون شک نظام سلامت که امری مهم در توسعه کشور است، برگرفته از استفاده از تولید و تهیه مواد غذایی سالم در مراحل تولید اولیه، طبخ و عرضه سالم مواد به جامعه مصرف کننده می‌باشد. لذا دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت‌های کمیته غذای خود، با توجه به اولویت‌های مشخص شده در آن کمیته، با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با عاملیت تبادل فناوری دفتر ایده بازار امیرکبیر اقدام به برگزاری سومین رویداد ایده‌بازار خوراک نوشیدنی نموده است. این دفتر حمایت مادی و معنوی خود را از طرح‌های مؤثر و مفید در امر سلامت غذایی جامعه، اعلام می‌دارد.

برگزارکنندگان

⚬ توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
⚬ 
همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
⚬ 
سازمان غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
⚬ 
دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ایده بازار امیرکبیر(کارگزار تبادل فناوری)

حامیان

سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی
اتاق تعاون ایران
مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مخاطبین رویداد

ایده‌پردازان و فناوران
سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران
حامیان مالی

http://fanavari.sbmu.ac.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=27&pageid=576&newsview=85558

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *